I když se vždy snažíme o to, aby k vám čokoládová zásilka dorazila ve 100% kvalitě, občas se přihodí po cestě něco, co nám tak trochu zpřetrhá plány. Jen si představte, co všechno může čokolády potkat, než se dostanou až k vám domů. Projdou desítkami rukou, častou urazí i stovky kilometrů a stačí, aby zůstaly ve vyhřáté dodávce o chvilku déle, a nehoda je na světě.
Vy musíte jediné – včas zvednout telefon
Když se něco přihodí:
volejte +420 777 053 924 nebo pište na chci@chocome.cz
Čokoládové havárie řešíme na telefonu každý pracovní den do 18:00,
na e-mailu nejpozději do 24 hodin.
Pokud je to jen trochu možné, překontrolujte si stav doručeného balíčku ještě předtím, než podepíšete kurýrovi jeho převzetí. Když narazíte na poškozený obal, polámanou nebo rozteklou čokoládu či jinou vadu na kráse, máte plné právo balíček nepřijmout. Kurýr v vámi na místě sepíše protokol o škodě, s doručovací společností si to vyříkáme mezi 4 očima a vám pošleme čokoládu novou.
V případě, že škodu odhalíte až poté, co jste kurýrovi podškrábli převzetí, musíte se o vyřízení reklamace přičinit i vy. Neprodleně nám o vadné zásilce dejte vědět prostřednictvím telefonu nebo e-mailu, pokusíme se reklamaci vyřešit co nejrychleji.
I když se nám to za těch x let naší existence ještě nestalo, krizový plán máme v záloze i v tomto případě. Pokud vám dorazí čokoláda s prošlým datem spotřeby nebo budou jednotlivé přísady nějak poškozené (nežádoucí barva, plíseň či jiní nezvaní hosté), okamžitě nás kontaktujte. Neprodleně vám pošleme novou zásilku, uhradíme za vás poštovné a jako omluvu přibalíme určitě i něco navíc.
Pokud jsme vám v e-mailu potvrdili předání balíčku zásilkové společnosti, pravděpodobně bude chyba na jejich straně. Nahlédněte do posledního e-mailu od nás, kde najdete podací číslo zásilky. Zadejte ho do webové aplikace PPL, která vám prozradí, kde se balíček toulá. Pokud je zásilka uložena v depu dopravní společnosti PPL, klidně si pro něj můžete osobně zajet. V případě, že po ní není vidu ani slechu, přichází na řadu reklamační řízení.
Neprodleně nás o ztraceném balíčku kontaktujte – zastihnete nás na telefonu nebo na e-mailu. Po ruce mějte číslo objednávky a podací číslo zásilky, které nám celý proces usnadní. Přepravní společnosti dáme pořádně za uši a vám pošleme novou objednávku.
Vše najdete v našich obchodních podmínkách.